فرهنگی/دانشجویی
1402/9/29 چهارشنبه
برگزاری سومین جشنواره ملی دستاوردها و توانمندی های دانشجویان دانشگاه پیام نور به میزبانی استان اصفهان
ثبت نام و شرکت در جشنواره های رویش، حرکت و نشریات ویژه دانشجویان

.

دبیر جشنواره های سه گانه دانشجویی دانشگاه پیام نور خبر داد:

برگزاری سومین جشنواره ملی دستاوردها و توانمندی های دانشجویان دانشگاه پیام نور به میزبانی استان اصفهان/ مهلت ارسال آثار تا آخر دی ماه

دبیر جشنواره های سه گانه دانشجویی دانشگاه پیام نور (رویش، حرکت و نشریات) از میزبانی دانشگاه پیام نور استان اصفهان در سومین جشنواره سراسری دانشجویی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دکتر مختاری دبیر جشنواره سه گانه (رویش، حرکت و نشریات) با اعلام این خبر اظهار داشت: سومین جشنواره دستاوردها و توانمندی های دانشجویان دانشگاه پیام نور (رویش، حرکت و نشریات) به صورت همزمان در دانشگاه پیام نور استان اصفهان برگزار خواهد شد و دانشجویان می توانند آثار خود را به درگاه های جشنواره ارسال کنند.

وی تصریح کرد: دانشجویان تا 30 دی ماه فرصت دارند با مراجعه به درگاه های جشنواره ها نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام نمایند.

مختاری با تاکید بر اینکه برای سومین ‌بار سه‌ گانه جشنواره را همزمان با هم داریم، اظهار کرد: این سومین جشنواره رویش، حرکت و نشریات است که هم‌زمان با همدیگر برگزار خواهد شد، در صورتی که هر کدام به خودی خود، رویدادی بزرگ است و ما با توجه به شرایط شاهد تجربه جدیدی در این بخش خواهیم بود.

دبیر جشنواره سه گانه همچنین گفت:
درگاه های اینترنتی رویش به آدرس http://rooyesh.pnu.ac.ir

جشنواره حرکت http://harekat.pnu.ac.ir

و درگاه جشنواره نشریات به آدرس http://nashriyeh.pnu.ac.ir می باشد

که ارسال آثار از طریق همین درگاه ها امکان پذیر می باشد.

گفتنی است، جشنواره رویش برای ارسال فعالیت های کانون های فرهنگی، جشنواره حرکت برای ارسال آثار انجمن های علمی و جشنواره نشریات برای ارسال نشریات حوزه دانشجویی می باشد.

لازم به ذکر است دانشجویان برای کسب آگاهی بیشتر می توانند به امور فرهنگی و دانشجویی مرکز و واحد مراجعه نمایند و یا با دبیرخانه جشنواره به شماره تماس ۳۳۳۸۱۶۴۶-۰۳۱ تماس برقرار کنند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر