اخباربرگزیده
1397/9/17 شنبه
آغاز ثبت نام آزمون سراسری کارشناسی ارشد سال 98 دانشگاه ها

.

 




بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری کارشناسی ارشد سال 98 دانشگاه ها از 16 آذرماه 97 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی
www.sanjesh.org آغاز و ثبت نام تا 25 آذرماه 97 ادامه خواهد داشت.

 مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد سال 98:

از جمعه 16 آذرماه 97 لغایت یکشنبه 25 آذرماه 97

هزینه ثبت نام :

هزینه ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری کارشناسی ارشد سال 98 دانشگاه ها 45 هزار تومان است که باید به صورت اینترنتی و خرید کارت اعتباری در زمان ثبت نام پرداخت شود. و هچنین بر اساس ضوابط داوطلبانی که علاقمند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی باشند لازم است با پرداخت 13.800 تومان دیگر، برای شرکت در گزینش دوره‌های مذکور اقدام نمایند.

 شرایط ثبت نام :

هر داوطلب می‌تواند علاوه بر کد رشته امتحانی اصلی خود (کد رشته امتحانی اول) از میان کد رشته امتحانی که در دفترچه راهنما به عنوان کد رشته‌های شناور مشخص شده نسبت به انتخاب کد رشته امتحانی دوم از میان کد رشته امتحانی شناور اقدام کنند. این داوطلبان ضرورت دارد برای ثبت کد رشته امتحانی دوم نیز در تقاضانامه اینترنتی 450 هزار ریال دیگر نیز بابت وجه ثبت نام برای شرکت در آزمون کد رشته امتحانی دوم پرداخت و یک سریال اعتباری دیگر دریافت نمایند.

مدرک مورد پذیرش برای ثبت نام :

متقاضیان باید تا حداکثر 31 شهریورماه 98 موفق به اخذ مدرک کارشناسی خود شده باشند.

 دریافت کارت آزمون و زمان برگزاری آزمون :

دریافت کارت ورود به جلسه و برگ راهنمای آزمون 2 اردیبهشت تا 4 اردیبهشت ماه 98 انجام می شود و آزمون کارشناسی ارشد سال 98 در 5 و 6 اردیبهشت ماه 98 برگزار خواهد شد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر